Efektywnościowy model rozliczeń. Retargetowane reklamy wideo

Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.

 

© AMS

CPV to model doskonale znany i powszechnie używany w rozliczaniu kampanii wideo w internecie. Jest wykorzystywany np. w kampaniach realizowanych w serwisie YouTube. Reklamodawca płaci jedynie wtedy, kiedy użytkownik obejrzy reklamę w całości lub minimum 30 sekund dłuższego spotu. „Zmiana, którą wprowadzamy to kolejny krok w kierunku zwiększania efektywności działań reklamowych. Nasi klienci otrzymują gwarancję, że ich spot został obejrzany w całości od pierwszej do ostatniej sekundy” powiedział Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w AMS. „Uwaga i zaangażowanie konsumenta jest na wagę złota. Wierzymy, że warto płacić tylko za efekt, nie za same starania. W ten sposób cały budżet inwestowany w retargeting OOH pożytkowany jest na wzmocnienie kampanii outdoorowej wśród osób realnie zainteresowanych reklamą klienta” dodał Piotr Zagórski, CEO retargetingOOH.com.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama