Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Reklama non-stop

Od grudnia na cyfrowych nośnikach AMS możliwe jest prowadzenie działań komunikacyjnych w formie reklamy natywnej. Pierwszym klientem, który skorzystał z tej możliwości, jest firma Ferrero Rocher.

W ramach trwającej właśnie kampanii na pasku informacji miejskiej wyświetlanym na nośnikach cyfrowych AMS – Digital Citylightach i Digital Cityscreenach – obok przydatnych wiadomości, tj. prognozy pogody, godziny i oceny jakości powietrza, pojawia się świąteczna gałązka z praliną Ferrero Rocher. Całość jest wkomponowana w treści prezentowane w tym miejscu i widoczna dla odbiorców cały czas.

„Nasza propozycja to wyjście z reklamą poza layout plakatu. To reklama produktu, która świetnie wtapia się w treść i układ paska informacyjnego. Na dodatek dzięki cyfrowym możliwościom może pojawiać się w określonych warunkach, np. w wybranych godzinach, przy określonej temperaturze powietrza czy w czasie trwania promocji. Jest to przykład nowoczesnego outdooru w wymiarze kontekstowym i kontentowym” – mówi Agnieszka Bakiensztos, Digital Marketing Manager w AMS. Więcej o ofercie AMS można przeczytać na stronie: www.ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama