Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Reklama non-stop

Od grudnia na cyfrowych nośnikach AMS możliwe jest prowadzenie działań komunikacyjnych w formie reklamy natywnej. Pierwszym klientem, który skorzystał z tej możliwości, jest firma Ferrero Rocher.

W ramach trwającej właśnie kampanii na pasku informacji miejskiej wyświetlanym na nośnikach cyfrowych AMS – Digital Citylightach i Digital Cityscreenach – obok przydatnych wiadomości, tj. prognozy pogody, godziny i oceny jakości powietrza, pojawia się świąteczna gałązka z praliną Ferrero Rocher. Całość jest wkomponowana w treści prezentowane w tym miejscu i widoczna dla odbiorców cały czas.

„Nasza propozycja to wyjście z reklamą poza layout plakatu. To reklama produktu, która świetnie wtapia się w treść i układ paska informacyjnego. Na dodatek dzięki cyfrowym możliwościom może pojawiać się w określonych warunkach, np. w wybranych godzinach, przy określonej temperaturze powietrza czy w czasie trwania promocji. Jest to przykład nowoczesnego outdooru w wymiarze kontekstowym i kontentowym” – mówi Agnieszka Bakiensztos, Digital Marketing Manager w AMS. Więcej o ofercie AMS można przeczytać na stronie: www.ams.com.pl/oferta/produkty-i-rozwiazania.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama