Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Luksus w codzienności

Firma Zalando rozpoczęła swoją nową kampanię produktów premium, umieszczając na ścianach budynków ekologiczne murale. Ręcznie malowane obrazy pojawiły się w centrum Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic. Głównym przesłaniem kampanii jest przeniesienie luksusu do świata codziennego.

Do utworzenia prac wykorzystano certyfikowane farby o ekologicznym składzie chemicznym, bez lotnych związków organicznych i ochroną biologiczną na bazie aktywnego srebra. Autorami murali jest piętnastu artystów współpracujących z agencją Braughman Group Media, natomiast autorem zdjęcia „przelanego” na mural jest Brytyjczyk Felix Cooper.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama