Luksus w codzienności

Firma Zalando rozpoczęła swoją nową kampanię produktów premium, umieszczając na ścianach budynków ekologiczne murale. Ręcznie malowane obrazy pojawiły się w centrum Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic. Głównym przesłaniem kampanii jest przeniesienie luksusu do świata codziennego.

Do utworzenia prac wykorzystano certyfikowane farby o ekologicznym składzie chemicznym, bez lotnych związków organicznych i ochroną biologiczną na bazie aktywnego srebra. Autorami murali jest piętnastu artystów współpracujących z agencją Braughman Group Media, natomiast autorem zdjęcia „przelanego” na mural jest Brytyjczyk Felix Cooper.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty