Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Nowa odsłona kampanii Żubra. Kto nie trzyma z Żubrem, ten trąba

© Kompania Piwowarska

Marka Żubr Kompania Piwowarska kontynuuje tradycję i po raz piąty rusza z kampanią Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków. Hasłem tegorocznej edycji jest Kto nie trzyma z Żubrem, ten trąba, a dokończenie sloganu brzmi A kto trzyma, ten chroni zagrożone gatunki. Wzorem lat ubiegłych, na czas trwania akcji król puszczy zniknie z etykiet butelek i puszek, by zwrócić uwagę na inne zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt w Polsce.

 

Na butelkach zamiast ikonicznego żubra znajdą się tym razem między innymi wizerunki rysia, niedźwiedzia, łosia i wilka. Tegoroczną nowością będzie ponadto specjalne oznaczenie puszek i butelek kodem QR. Skanując kod, konsumenci zostaną przeniesieni na specjalną stronę akcji, co daje im możliwość bezpośredniego i łatwego wsparcia tego szczytnego celu. Nowy design etykiety zgodny jest także z celami Funduszu Żubra, czyli wspiera działania na rzecz ochrony zagrożonych gatunków w najcenniejszych przyrodniczo obszarach kraju oraz edukuje konsumentów w zakresie współodpowiedzialności za przyszłość polskiej przyrody.

 

Pomaganie dzięki etykietom

Od 2019 roku marka Żubr w ramach powołanego w tym celu Funduszu Żubra wspiera działania organizacji ekologicznych, jednostek państwowych oraz naukowych. Podczas ubiegłorocznej kampanii Fundusz Żubra wsparł projekt Fundacji Dziedzictwa Przyrodniczego tworząc 50 mikrorezerwatów i zabezpieczając 15 hektarów wiecznych lasów na terenach Polski Wschodniej. Piąta już edycja kampanii „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” jest doskonałym przykładem działań Funduszu, które nie tylko osiągają zamierzone cele, ale są również uwielbiane przez konsumentów.

 

Powrót kampanii w nowym stylu

Poza wprowadzeniem kultowego już designu etykiet, kampania obejmuje również materiały POSM oraz współpracę z wybranym sieciami handlowymi. W ramach kampanii zaplanowane są dwie akcje, które będą realizowane we współpracy z Instytutem Biologii Ssaków Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacją Dziedzictwa Przyrodniczego. „Partnerami tegorocznej akcji są organizacje, z którymi współpracujemy od lat, bo widzimy korzystny wpływ dla całego ekosystemu we wspólnych działaniach. Cieszy nas też silne poparcie konsumentów dla inicjatyw Funduszu Żubra. Również w tym roku liczymy na ich zaangażowanie – zdradzę, że w jednej z akcji będzie to kluczowa kwestia” zapowiedział Mateusz Wietrzyński, junior brand manager Żubra.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama