Digital marketing w 2025. Grupy robocze IAB Polska

Eksperci grup roboczych IAB Polska rozpoczęli nowy sezon prac i stworzyli grupy robocze, z których każda będzie pracowała nad innym zagadnienie. Na warsztat wzięte zostaną m.in. standardy reklamy cyfrowej, bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników internetu, zjawisko attention, a także retail media.
 

© IAB Polska

Grupa Robocza AI pochyli się na kwestiami związanymi z implementacją rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w branży digital marketingu. Grupa Robocza Digital OOH skupi się na dostarczaniu wiedzy dotyczącej skuteczności, pomiaru zasięgu, standaryzowanej waluty rozliczeniowej, a także kwestii związanych z rozwojem technologii, wykorzystywaniem energii odnawialnej i redukcji śladu węglowego. Grupa Gry/Esport obok edukacji na temat wykorzystanie gamingu w marketingu zajmie się też bezpieczeństwem dzieci w grach. Na ochronie użytkowników i osób nieletnich będzie koncentrować się Grupa Robocza Prawo, w której centrum zainteresowania znajdą się nowe regulacje. Grupa AD Standards, obok zagadnień związanych ze zrównoważonym rozwojem oraz ochroną przed oszustwami i nadużyciami w internecie skupi się na kompleksowym opracowaniu zjawiska attention. Pozyskiwanie i utrzymywanie uwagi użytkownika weźmie pod lupę także Grupa Robocza Mobile. Eksperci zajmą się zarówno mierzeniem attention i footfall, jak i prezentacją szerokich możliwości wykorzystania narzędzi do pozyskiwania danych na polskim rynku. Grupa Robocza Public Relations zajmie się kwestiami związanymi z pomiarem efektywności kampanii i ESG. Grupa E-commerce i Retail Media podejmie temat szerszego wykorzystywania potencjału retail mediów. Grupa Influencer Marketing poprowadzi z kolei nicjatywy, których celem będzie jeszcze lepsze przygotowanie branży pod kątem dostarczenia wiedzy o dobrych praktykach i najnowszych regulacjach prawnych w obszarze influencer marketingu.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty