Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

The poncho poster

© Mortierbrigade

Deszcz jest jedną z głównych  przeszkód, jeśli chodzi o jazdę rowerze. Aby usunąć tę przeszkodę i zachęcić mieszkańców Brukseli do jazdy na rowerze w każdych warunkach pogodowych, regionalne służby publiczne stolicy Belgii - Brussels Mobility - postanowiły umieścić w centrum miasta wielkofromatowe plakaty, z których niektóre zamieniają się w płaszcze przeciwdeszczowe. To oryginalne i praktyczne urządzenie zostało wymyślone przez brukselską agencję kreatywną Mortierbrigade. Kolorowe plakaty z napisem „Noś, gdy jest mokro” zawiera 20 płaszczy, które w razie deszczu rowerzyści mogą zdjąć z nośników reklamowych i założyć je na siebie. Za projekt nietypowych płaszczy przeciwdeszczowych odpowiadają dwie projektantki z Brukseli: Camille Taillefer i Marie-Céline Debande. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama