Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Take away your takeaway

© McDonald’s

Opakowania po fast-foodach często trafiają na ulice, sprawiając, że chodniki, drogi, parki i przestrzenie użyteczności publicznej wyglądają jak wysypiska śmieci. McDonald’s Norway, wraz z partnerem agencyjnym Nord DDB, bierze na siebie odpowiedzialność za ten problem, organizując kampanię ukazującą ciemną stronę opakowań po fast-foodach i apelując do swoich klientów w akcji stworzonej wraz z agencją Nord DDB „Take away your takeaway”. Poprzez fotografie porozrzucanych opakowań frytek, napojów i innych produktów sieci restauracji, stworzonych przez Jóia Kjartans’a, firma McDonald’s przyznaje, że to ona w dużym stopniu odpowiada na ten problem, i postanawia się z tym rozprawić. „Niestety zbyt wiele naszych opakowań trafia na ulice. Teraz podejmujemy jeszcze większe wysiłki i będziemy sprzątać jeszcze więcej, niż do tej pory. Nie jesteśmy jednak w stanie zebrać wszystkiego sami - każdy z nas musi włączyć się w akcję. Pamiętajcie, by następnym razem, gdy będziecie kupować u nas jedzenie na wynos, wyrzucać śmieci do odpowiednich koszy” - podkreślił koncern w komunikacie. Kampania została zrealizowana na nośnikach OOH, a także uzupełniona kampanią w mediach społecznościowych, w której złote łuki wskazują drogę do koszy na śmieci.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama