Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Take away your takeaway

© McDonald’s

Opakowania po fast-foodach często trafiają na ulice, sprawiając, że chodniki, drogi, parki i przestrzenie użyteczności publicznej wyglądają jak wysypiska śmieci. McDonald’s Norway, wraz z partnerem agencyjnym Nord DDB, bierze na siebie odpowiedzialność za ten problem, organizując kampanię ukazującą ciemną stronę opakowań po fast-foodach i apelując do swoich klientów w akcji stworzonej wraz z agencją Nord DDB „Take away your takeaway”. Poprzez fotografie porozrzucanych opakowań frytek, napojów i innych produktów sieci restauracji, stworzonych przez Jóia Kjartans’a, firma McDonald’s przyznaje, że to ona w dużym stopniu odpowiada na ten problem, i postanawia się z tym rozprawić. „Niestety zbyt wiele naszych opakowań trafia na ulice. Teraz podejmujemy jeszcze większe wysiłki i będziemy sprzątać jeszcze więcej, niż do tej pory. Nie jesteśmy jednak w stanie zebrać wszystkiego sami - każdy z nas musi włączyć się w akcję. Pamiętajcie, by następnym razem, gdy będziecie kupować u nas jedzenie na wynos, wyrzucać śmieci do odpowiednich koszy” - podkreślił koncern w komunikacie. Kampania została zrealizowana na nośnikach OOH, a także uzupełniona kampanią w mediach społecznościowych, w której złote łuki wskazują drogę do koszy na śmieci.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama