Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Kampania reklamowa Magnum. Zjedz je, zanim się roztopią

Fala upałów sięgających 40°C zalewająca Wielką Brytanię zainspirowała producentów lodów Magnum do przeprowadzenia intrygującej kampanii reklamowej, zachęcającej do zjedzenia lodów, zanim się rozpuszczą. We współpracy z agencją kreatywną Lola MullenLowe Madrid przygotowano pięć projektów plakatów, które zostały rozwieszone na wiatach przystanków autobusowych. Główne hasło akcji brzmiało: „W najgorętszy dzień w historii zjedz je, zanim się roztopią”. Plakaty przedstawiały roztapiające się lody Magnum, które, jak stwierdził dyrektor wykonawczy Lola MullenLowe Madrid Tomás Ostiglia, dzięki ikonicznemu patyczkowi nie straciły apetycznego i eleganckiego wyglądu. Kampania w przestrzeni miejskiej trwała zaledwie jeden dzień, ale będzie rozwijana w mediach społecznościowych.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama