Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Kampania „jESTÉEm sobą”. Estée Lauder promuje pewność siebie

©Estée Lauder

We wrześniu rozpoczęła się nowa kampania marki kosmetycznej Estée Lauder promująca pewność siebie wśród Polek. Projekt „jESTÉEm sobą” ma łączyć i wspierać wszystkie kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów. W ramach inicjatywy od września dostępna jest limitowana, kolekcjonerska edycja kultowego podkładu Double Wear Stay-in-Place od Estée Lauder. Produkt jest dostępny w 15 odcieniach, a na wyjątkowym flakoniku pojawiły się grawer oraz ilustracja projektu polskiej artystki, Magdaleny Pankiewicz. Dziesięć złotych ze sprzedaży każdej kolekcjonerskiej buteleczki Double Wear w salonach firmowych lub sklepach internetowych Estée Lauder, Douglas Polska oraz Sephora Polska w okresie 1-30 września 2022 roku zostanie przekazane na rzecz Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Organizacja ta od 14 lat kompleksowo wspiera kobiety w rozwoju osobistym i zawodowym. Ponadto w ramach inicjatywy marka kosmetyczna we współpracy z Kołem Naukowym Psycholog w Biznesie Uniwersytetu SWPS w Warszawie pod nadzorem prof. dr hab. Andrzeja Falkowskiego, przeprowadziła badanie na temat pewności siebie wśród młodych Polek. Wyniki badania są dostępne na stronie internetowej Estée Lauder. Kampania „jESTÉEm sobą” jest emitowana zarówno na kanałach cyfrowych (Facebook Ads, TikTok Ads, YouTube Ads), jak i w najpopularniejszych magazynach dedykowanych polskim kobietom, takich jak Twój Styl czy Wysokie Obcasy. Akcja jest również promowana na niestandardowych nośnikach OOH w największych galeriach handlowych w Polsce. Za realizację kampanii odpowiada agencja dentsu X z grupy dentsu Polska, natomiast koncepcję kreatywną przygotowała Agencja Przestrzeń. Zaangażowani są także influencerzy i partnerzy projektu – Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, SWPS, Her Impact.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama