Poznajcie Projekt Pracownie

Agencja Jet Line wystartowała z nową kampanią DOOH „Projekt Pracownie”. Jest to inicjatywa grupy miłośników rzemiosła, których historie firma postanowiła opowiedzieć na swoich cyfrowych ekranach More. Projekt pokazuje zjawiskowe pracownie ukryte w miejskich zakamarkach, w których ludzie pełni pasji zajmują się ręcznym wytwarzaniem, zachęcając innych do pogłębiania tajemnic tradycyjnego rzemiosła.

„Rzemiosło, najstarsza i przez tysiąclecia jedyna forma wytwarzania rzeczy i świadczenia  usług. Znane od zawsze, od paru lat w miastach odkrywane na nowo. Kowalstwo, jubilerstwo, szewstwo, stolarstwo, kaletnictwo, krawiectwo. Niewielkie zakłady są przekazywane w kolejne ręce lub zakładane od podstaw. Mają nowoczesne podejście, umieją opowiedzieć o swoich ideałach. Ich pracownie znajdują się w bramach, na terenie pofabrycznych hal lub w nowych, loftowych przestrzeniach w różnych dzielnicach miasta. Mamy wokół siebie uczniów, czeladników i mistrzów, mamy warsztaty, pracownie, zakłady, wytwórnie. Mamy wreszcie miejsca, które je wspierają, wspierają tradycje rzemieślnicze. Poznajcie Projekt Pracownie.”

Więcej na temat projektu znaleźć można na stronie www.projektpracownie.pl/. Realizacje firmy Jet Line powiązane z inicjatywą zobaczyć można na instagramie www.instagram.com/more_by_jetline/ oraz w przestrzeni miejskiej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty