Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Zielone digital signage

© Samsung

Firma Samsung wdraża nowe, zrównoważone ekologicznie procesy i inicjatywy, w tym praktyki zaopatrzeniowe i produkcyjne, o minimalnym oddziaływaniu na środowisko. Zmiany wpisują się w dotychczasowe starania firmy, zmierzające do zmniejszenia śladu środowiskowego w obrębie całej oferty produktowej. W ramach swojej wizji „Razem dla jutra”, by zmniejszyć ilość wytwarzanych odpadów, Samsung wprowadził materiały z odzysku w niektórych monitorach i wyświetlaczach profesjonalnych. Do ich produkcji wykorzystywanych jest teraz więcej materiałów z odzysku, co pozwoli rozszerzyć obieg zamknięty zasobów i zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych. Rozwiązania digital signage, w tym produkty z linii Smart Signage 2022, otrzymały certyfikację sprawności energetycznej, spełniającą nowe standardy branżowe. By zwiększyć efektywność wykorzystania zasobów i energii, a jednocześnie zmniejszyć odpadowość, Samsung stosuje kompletne układy elektroniczne typu „System on Chip” (SoC), które w przypadku monitorów i produktów digital signage pozwalają na wyświetlanie treści bez użycia jakichkolwiek dodatkowych urządzeń. W uznaniu dla działań firmy na rzecz poprawy efektywności energetycznej produktów oraz wykorzystania tworzyw sztucznych z recyklingu w produktach z linii Smart Signage 2022 (QHB, QMB, QBB), firmie przyznano certyfikat Energy Star, który dołączył do otrzymanego przez nią wcześniej certyfikatu EPEAT (Narzędzie Elektronicznej Oceny Środowiskowej Produktu).

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama