Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Okradziona dama z gronostajem

© Netflix

Netflix rozpoczął nietypową kampanię promocyjną drugiego sezonu serialu „Lupin” z Omarem Sy w roli głównej. Na gmachu głównym Muzeum Narodowego w Krakowie zawisł plakat „Damy z gronostajem” Leonarda da Vinci, jednak została ona pozbawiona naszyjnika, który pojawia się w oryginalnej wersji dzieła. Jak się okazuje, rekwizyt znajduje się w rękach serialowego Lupina na umieszczonym obok billboardzie. Serial opowiada o mężczyźnie, który zainspirowany przygodami Arsène’a Lupina, dżentelmena-włamywacza, planuje zemstę na zamożnej rodzinie, która w przeszłości doprowadziła do śmierci jego ojca. Poza reklamą na gmachu muzeum, w samym Krakowie produkcję promują również banery na dawnym Hotelu Forum. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama