Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Okradziona dama z gronostajem

© Netflix

Netflix rozpoczął nietypową kampanię promocyjną drugiego sezonu serialu „Lupin” z Omarem Sy w roli głównej. Na gmachu głównym Muzeum Narodowego w Krakowie zawisł plakat „Damy z gronostajem” Leonarda da Vinci, jednak została ona pozbawiona naszyjnika, który pojawia się w oryginalnej wersji dzieła. Jak się okazuje, rekwizyt znajduje się w rękach serialowego Lupina na umieszczonym obok billboardzie. Serial opowiada o mężczyźnie, który zainspirowany przygodami Arsène’a Lupina, dżentelmena-włamywacza, planuje zemstę na zamożnej rodzinie, która w przeszłości doprowadziła do śmierci jego ojca. Poza reklamą na gmachu muzeum, w samym Krakowie produkcję promują również banery na dawnym Hotelu Forum. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama