Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Wszystkie oczy na Ukrainę

© Banda

 

Według kijowskiej agencji kreatywnej Banda, od czasu inwazji wojsk rosyjskich na Ukrainę w lutym, zainteresowanie świata sytuacją w tym kraju znacząco spadło. Aby utrzymać wojnę w centrum mediów społecznościowych i na stronach głównych wydawnictw, zespół rozpoczął kampanię, w ramach której nabywcy mediów mogą przekazywać wykupione przestrzenie reklamowe na przekazanie wiadomości „Be brave like Ukraine”. W tym celu agencja wyeksponowała na swoim stoisku podczas Cannes Lions kod QR, który prowadził do strony docelowej, gdzie właściciele mediów mogli uzyskać layouty z kampanii w wymaganym formacie, aby móc je dystrybuować na ekranach digital out-of-home (DOOH) na całym świecie. To nie pierwszy raz, kiedy Banda wezwała społeczność międzynarodową do wsparcia Ukrainy. W marcu agencja nakręciła film pokazujący niektóre z niszczycielskich scen, z którymi borykał się kraj i wezwała ludzi do dzielenia się hashtagiem #StandWithUkraine. Wiosną kampanię ze znanym całemu światu hasłem „ Be brave like Ukraine” wsparło 19 krajów (w tym Kanada, Polska, Niemcy, Włochy, Francja, Holandia, Wielka Brytania, Hiszpania i USA). 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama