Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Luksusowe malowidło

© Braughman Group Media

W centrum Warszawy, przy skrzyżowaniu ulic Emilii Plater i Świętokrzyskiej, powstał mural Braughman Group Media dla luksusowej marki kosmetycznej Yves Saint Laurent. Jak podkreślają twórcy, malowidło o powierzchni ponad 370m² oddaje ducha wielkomiejskiego szyku i zostało w 100% namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów. Prace nad nim trwały blisko 100 godzin. Koncepcja artystyczna oddaje ducha przewodniej idei marki - zapach wolności jest propozycją dla osób nie bojących się odrzucić codziennych stereotypów i pójść swoją drogą, kierując się własnymi zasadami.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama