Współpraca AMS z Gemius. Potencjał reklamy zewnętrznej

© AMS

 

AMS podpisał umowę z firmą badawczą Gemius. W oparciu o dane z badania cross – mediowego Mediapanel spółka zmierzy potencjał zasięgowy reklam na swoich nośnikach zewnętrznych. To kolejny etap rozwoju badań widowni reklamy Out-of-Home w Polsce realizowany przez AMS.

 

AMS już od wielu lat wprowadza innowacyjne metody badania reklamy OOH. „Nasza współpraca, zakładająca wykorzystanie wiedzy i doświadczenia obu firm, pozwoli stworzyć i zaoferować rynkowi produkt najwyższej jakości” skomentował Jarosław Pawlak, kierownik rozwoju badania Mediapanel. Nawiązanie współpracy z Gemius stanowi naturalny etap rozwoju standardu badań widowni reklamy zewnętrznej w Polsce. Obecnie AMS, w ramach spółki Instytut Badań Outdooru, prowadzi badanie Outdoor Track. Dostarcza ono rynkowi kontakty VAC (Visibility Adjusted Contact) jako walutę w rozliczeniach kampanii Out-of-Home, realizowanych w dziesięciu największych aglomeracjach w Polsce. „Warto podkreślić, że AMS był jednym z inicjatorów włączenia reklamy Out-of-Home do Mediapanelu. Już w 2022 roku, podczas organizowanej przez nas konferencji #DataDrivenDOOH, Gemius zaprezentował pierwsze testowe przeliczenia całego systemu nośników Digital OOH AMS. Uzyskaliśmy wówczas wysoki wynik 73 procent zasięgu mierzonego wskaźnikiem OTS, czyli Opportunity To See” powiedział Marek Kuzaka, prezes AMS.

Dane z Mediapanelu dotyczące reklamy zewnętrznej, zarówno klasycznej, jak digitalowej pozwolą w przyszłości bezpośrednio porównać jej efektywność z dotychczas badanymi mediami, co daje szansę pełniejszej prezentacji potencjału widowni reklamy OOH.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama