Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Inwestycja z myślą o pasażerach

© Amagraf

Firma Amagraf we współpracy z firmą Contrakt dostarczyła do Przedsiębiorstwa Komunikacji Metropolitalnej w Świerklańcu dwa dwugłowicowe plotery Mutoh 1682SR. Celem inwestycji było szybsze i sprawniejsze drukowanie rozkładów jazdy, dzięki czemu możliwa jest ich sprawniejsza aktualizacja, a podróżni mogą być informowani możliwie szybko o zmianach. Przedsiębiorstwo Komunikacji Metropolitalnej obsługuje w sumie 56 miast i 6809 przystanków. „To ogromne wyzwanie, zwłaszcza w zakresie dostarczenia pasażerom informacji dotyczących zmian w rozkładzie jazdy. Inwestycja w plotery wielkoformatowe to przede wszystkim niezależność w zakresie drukowania rozkładów jazdy, oraz poprawa ich jakości. Wcześniej zmiana w rozkładzie każdej z linii drukowana była osobno i doklejana na rozkład jazdy na przystanku. Ponieważ nie było to estetyczne, a  jakiś czas temu rozpoczęliśmy proces zmiany systemu wizualizacji, doszliśmy do wniosku, że musi ona objąć również przystanki autobusowe i rozkłady jazdy. Przede wszystkim zależało nam na tym, aby nasi pasażerowie mieli czytelny, schludny rozkład jazdy niezależnie od zmian, jakich w nich dokonujemy i od warunków atmosferycznych, jakie panują na zewnątrz. To wygenerowało potrzebę zakupu maszyn. Dzięki nim możemy teraz szybko reagować na zmiany w rozkładzie jazdy, przez co pasażerowie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii i innych gmin, jakie obsługujemy, równie szybko otrzymują tę informację. Poza tym możemy w nich drukować również elementy naszego nowego systemu wizualizacji - numery linii, nazwy przystanków itp.” - podkreśla Krzysztof Dudziński, członek zarządu Przedsiębiorstwa Komunikacji Metropolitalnej w Świerklańcu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama