Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Biedronka w Radzie Reklamy

© Biedronka

Jeronimo Martins Polska Biedronka dołącza do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Jako członek Rady Reklamy będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.

Jeronimo Martins Polska jest właścicielem sklepów Biedronka - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej 3115 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach i jest obecna na polskim rynku od 25 lat.

„Wspieramy inicjatywy związane z tworzeniem odpowiedzialnych przekazów reklamowych, stąd nasza obecność w organizacji mającej taki cel statutowy. Dbałość o rzetelne informowanie klientów i stosowanie najlepszych praktyk jest dla nas istotnym celem, który zakładamy jako podstawę naszej komunikacji” – mówi Beata Jankowiak, członkini zarządu i dyrektorka Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama