Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wirtualne eventy

 

Dostawca rozwiązań cyfrowych Keck oferuje nowe możliwości indywidualnej komunikacji z klientem dla wszystkich firm, szczególnie tych, których działalność została zablokowana przez sytuację epidemiologiczną. Firmy prezentujące się na targach planowały wydać około połowy swojego budżetu marketingowego na targi w latach 2020/2021. Był to wynik AUMA MesseTrend 2020, ankiety przeprowadzonej wśród 500 niemieckich firm wystawiających. W międzyczasie, z powodu rozprzestrzeniania się na całym świecie koronawirusa, znaczna część targów w pierwszej połowie 2020 roku została anulowana, co spowodowało utratę możliwości nawiązania kontaktu z potencjalnym klientem. Dlatego też firma Keck przedstawiła swoją profesjonalną alternatywę Digital Fair +, przygotowując wirtualną scenę, na której dane firmy będą mogły przekazać klientom informacje, innowacje a także nawiązywać z nimi interakcje. Taką formę spotkania będzie można zaaranżować w wirtualnej przestrzeni sali wystawowej, konferencyjnej, showroomu i wielu innych. W ten sposób pomysły i usługi związane z planowanym pojawieniem się na targach nie zostaną utracone. Dostępne będzie cyfrowe zwiedzanie z przewodnikiem, szkolenia a nawet samouczek z funkcją czatu na żywo. Aby stworzyć ten wirtualny świat, firma wykorzystuje lub tworzy dane 3D z planowanego wydarzenia lub świata marki. Wirtualne wydarzenie może przedłużyć event odbywający się w rzeczywistości, adresować dodatkowe grupy docelowe , a może być wykorzystane jako wspomnaina wcześniej alternatywa, w przypadku kiedy wydarzenie nie mogłoby się odbyć. Dzięki temu komunikacja z klientami staje się również w jakimś stopniu niezależna od czasu i przestrzeni w branży targowej.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama