Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Promocja z horroru

© Activision

Co może powstać z połączenia święta Halloween i premiery gry komputerowej z gatunku strzelanek o tematyce wojennej? Przerażająca kampania marketingowa! Z tej właśnie okazji w przestrzeni miejskiej w Londynie przechodniów straszyła ściana rodem z horrorów, na której znalazły się realistycznie wyglądające głowy zombie. To jednak nie wszystko - kiedy któraś z przechodzących obok osób podeszła zbyt blisko, „trofea” w formie głów ożywały, budząc przerażenie. Akcja była częścią promocji gry „Call of Duty: Vanguard”, zorganizowaną przez jej wydawcę, firmę Activision i nawiązuje do fabuły gry, która rozgrywa się w 1944 w Stalingradzie - powstający z grobów zmarli żołnierze są tam głównym motywem. Krótki film z akcji można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama