Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Promocja z horroru

© Activision

Co może powstać z połączenia święta Halloween i premiery gry komputerowej z gatunku strzelanek o tematyce wojennej? Przerażająca kampania marketingowa! Z tej właśnie okazji w przestrzeni miejskiej w Londynie przechodniów straszyła ściana rodem z horrorów, na której znalazły się realistycznie wyglądające głowy zombie. To jednak nie wszystko - kiedy któraś z przechodzących obok osób podeszła zbyt blisko, „trofea” w formie głów ożywały, budząc przerażenie. Akcja była częścią promocji gry „Call of Duty: Vanguard”, zorganizowaną przez jej wydawcę, firmę Activision i nawiązuje do fabuły gry, która rozgrywa się w 1944 w Stalingradzie - powstający z grobów zmarli żołnierze są tam głównym motywem. Krótki film z akcji można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama