Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Billboard

Billboard – duża tablica reklamowa umieszczana na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Służy do umieszczania reklam i najczęściej posiada oświetlenie.
Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:
•    billboardy/freeboardy 12 m² o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski);
•    billboardy/freeboardy 12 m² o formacie 4x3 metry;
•    billboardy/freeboardy 18 m² o formacie 6x3 metry;
•    billboardy/freeboardy 36 m² o formacie 12x3 metry;
•    billboardy/freeboardy 48 m² o formacie 12x4 metry;
•    citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
•    inne citylighty 1,2x1,8 – naścienne, wolnostojące, na latarniach;
•    słupy reklamowe;
•    billboardy 6 m² (aktualnie spotykane w metrze).
Głównie w dużych miastach występują również megaboardy, mające najczęściej formaty niestandardowe, o powierzchniach powyżej 50 m² i dochodzących nawet do 300 m² (reklamy na budynkach).
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Gdy piłka w grze…

Trwające obecnie w Rosji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także festiwal wizualnej komunikacji. Fani poszczególnych drużyn prześcigają się w malowaniu twarzy, nakryciach głowy, fantazyjnych strojach i wszelkiego rodzaju gadżetach do kibicowania. Trzeba tylko w ferworze zagrzewania piłkarzy do walki zawsze pamiętać, że najpierw jesteśmy ludźmi, a dopiero potem narodami. Polska drużyna – jak zwykle – grała mecz otwarcia, przed którym nastawiona była wielce buńczucznie, potem przyszedł mecz o wszystko, a na koniec mecz o honor.

Reklama