Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Billboard

Billboard – duża tablica reklamowa umieszczana na budynkach lub na specjalnie przystosowanych do tego słupach. Służy do umieszczania reklam i najczęściej posiada oświetlenie.
Najpopularniejsze formaty nośników sieciowych (tj. standaryzowanych) stosowane w Polsce to:
•    billboardy/freeboardy 12 m² o formacie 5,04x2,38 metra (tzw. format europejski);
•    billboardy/freeboardy 12 m² o formacie 4x3 metry;
•    billboardy/freeboardy 18 m² o formacie 6x3 metry;
•    billboardy/freeboardy 36 m² o formacie 12x3 metry;
•    billboardy/freeboardy 48 m² o formacie 12x4 metry;
•    citylighty 1,2x1,8 na wiatach przystanków miejskich;
•    inne citylighty 1,2x1,8 – naścienne, wolnostojące, na latarniach;
•    słupy reklamowe;
•    billboardy 6 m² (aktualnie spotykane w metrze).
Głównie w dużych miastach występują również megaboardy, mające najczęściej formaty niestandardowe, o powierzchniach powyżej 50 m² i dochodzących nawet do 300 m² (reklamy na budynkach).
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Rewolucje kwantowe i nie tylko

Socjologowie diagnozują, że najmłodsze pokolenia są konformistyczne, cenią wygodę i w zasadzie w ogóle nie odczuwają potrzeby buntu. Pojęcie „rewolucji” jest im kompletnie obce. A jeśli już mówi się o ich buncie, to jako o „buncie konserwatywnym” – cóż za oksymoron!

A jednak rewolucje – mniejszego i większego kalibru – wciąż w świecie zachodzą, dziejąc się niejako w tle naszej zabieganej egzystencji.

Reklama