Premiera Atlas Max Poly

© Kornit Digital

Firma Kornit Digital, jeden z liderów w dziedzinie zrównoważonej, cyfrowej produkcji odzieży i tekstyliów na żądanie, zaprezentował nową maszynę drukującą Kornit Atlas Max Poly - pierwsze w branży rozwiązanie do bezpośredniego nadruku na odzieży (DTG), umożliwiające produkcję wysokiej jakości dekoracji i tworzenie żywych, kolorowych wzorów na odzieży z poliestru i mieszanek poliestrowych. Zaprezentowany podczas Kornit Fashion Week Tel Aviv 2022, Atlas Max Poly wykorzystuje technologię Max firmy Kornit do produkcji wysokiej jakości uszlachetnień premium, automatyzacji procesu i inteligentnej, autonomicznej kontroli jakości. Dzięki zastosowaniu technologii XDi firmy Kornit, rozwiązanie umożliwia tworzenie nieograniczonej liczby wzorów na poliestrze oraz wprowadza nowe style dla wielu efektów specjalnych, takich jak efekty 3D, imitacja haftu czy sitodruku. Rozwiązanie obsługuje tkaniny siatkowane i gładkie, w tym m.in. poliester szczotkowany, zachowując jednocześnie trwałość i oddychalność materiału. Oprócz tego zapewnia wysoką wydajność produkcji w druku na żądanie, obniżając całkowity koszt posiadania i zwiększając rentowność, jednocześnie umożliwiając użytkownikom zwiększenie konkurencyjności dzięki dopasowywaniu kolorów Pantone i szerokiej gamie kolorów, w tym kolorów neonowych, zapewniających jaskrawe i żywe obrazy. Oprócz produkcji wysokiej jakości grafik i kolorów, Kornit Atlas Max Poly oferuje wydajną, opłacalną i kompleksową produkcję poliestrów dzięki rozwiązaniom technologicznym takim jak ActiveLoad, KornitX Fulfillment Network, systemem workflow KornitX oraz pulpit nawigacyjny Kornit Konnect.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama