Ważne z kim, ciekawa dokąd. Jesienna odsłona LOTu

Jesienna kampania promocyjna Polskich Linii Lotniczych LOT odbywa się pod hasłem „Ważne z kim, ciekawe dokąd”. Podkreśla ona rolę LOT-u, jako wyjątkowego partnera w podróżowaniu, a także inspiruje do odkrywania 9 nowych kierunków w siatce połączeń przewoźnika.

 

© Polskie Linie Lotnicze LOT

Dzięki siatce nowych połączeń podróżni mają szansę odkryć nowe miejsca na mapie świata. Przewoźnik oferuje połączenia do najpiękniejszych zakątków świata, z myślą o różnych potrzebach podróżnych – zarówno tych poszukujących relaksu, lubiących spędzać czas aktywnie, jak i szukających nowych możliwości biznesowych. Grafika promująca kampanię przedstawia busolę, której tarcza podzielona została na dziewięć równych części. Każda z nich to jeden z nowych kierunku w ofercie przewoźnika. Igłę tradycyjnej busoli zastępuje grafika samolotu Polskich Linii Lotniczych wyznaczająca kierunek podróży.

Działania promujące jesienną odsłonę kampanii „Ważne z kim, ciekawe dokąd” prowadzone są w kinie, radiu, prasie, digitalu oraz na kanałach social media narodowego przewoźnika. Przewidziane są także akcje specjalne, w tym konkurs radiowy, w którym do wygrania będą bilety lotnicze.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty