Przerwa od zimna. „Take a Brrr” z KitKat

© VML

Marka KitKat oddała hołd niesprzyjającym warunkom pogodowym panującym w Wielkiej Brytanii. Twórcy reklamy zewnętrznej wczuli się w sytuację Brytyjczyków, którzy stanęli w obliczu fali chłodu. Podczas tej zimy niektóre obszary kraju zostały nawiedzone przez temperatury niższe niż -10 stopni Celciusa. Reklama kultowego batonu KitKat, zainspirowana żmudną koniecznością porannego zeskrobywania lodu z przedniej szyby samochodu, zachęcała ludzi do zrobienia sobie przerwy od zimna hasłem "Take a Brrr". Stworzona przez zintegrowaną agencję kreatywną VML reklama została opublikowana w całej Wielkiej Brytanii i była widoczna w przestrzeni publicznej przez cały okres mroźnych temperatur. Pomysł reklamy został przekształcony w formę gotową do opublikowania w ciągu zaledwie 36 godzin, co pokazuje siłę świetnego pomysłu marki.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama