Nowy image ABC

Sieć sklepów ABC, będąca częścią jednostki biznesowej Eurocash Cash&Carry, rozpoczęła proces rebrandingu, zyskując nową, żółto-zieloną oprawę graficzną. Oprócz nowych kolorów, sklepy zmienią się także pod kątem logotypu i szyldów sklepowych. Zgodnie z hasłem „Z nami Ty jesteś matką” pojawi się także spersonalizowana nazwa placówki. Zmiany będą wprowadzane od listopada we wszystkich sklepach sieci w Polsce , których jest już ponad 9 tysięcy. Oprócz zmian wizualnych, sieć zapewni m.in. nowe lady sprzedażowe, a także nowe regały do ekspozycji warzyw i owoców. Decyzja o skorzystaniu z nowych rozwiązań będzie należeć do samego właściciela sklepu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty