Święta bez magii?

W tym roku święta mogą okazać się szczególnie nietypowe. Oprócz zamkniętych sklepów i usług, do których dostęp jest w większości przypadków całkowicie zablokowany, odwoływane są także różne inicjatywy, akcje, a także kampanie reklamowe, które przywołują świąteczną atmosferę. Jednym z takich działań jest coroczna trasa kultowych ciężarówek Coca-Coli, która z powodu pandemii została w tym roku odwołana. To właśnie w okresie Bożego Narodzenia słynne czerwone ciężarówki, oklejone od góry do dołu brandingiem firmy i świecącymi lampkami można było spotkać na ulicach wielu miast w Polsce.

"W tym roku, z powodu pandemii i dbając o bezpieczeństwo nas wszystkich, nie będziemy w stanie przeprowadzić świątecznej trasy ciężarówek Coca-Cola. Szykujemy natomiast szereg aktywacji konsumenckich, które ogłosimy wkrótce" - informują przedstawiciele polskiego oddziału Coca-Cola.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama