For all Skin Life-Changers. Wyjątkowy przekaz La Roche-Posay

© Wavemaker

Firma LOréal Polska wystartowała z silną kampanią digitalowo-influencerską dla marki La Roche-Posay, pod hasłem For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze. Jest to pierwsza multibrandowa kampania marki La Roche-Posay w Polsce.

 

Polska kampania jest częścią globalnej inicjatywy For all Skin Life-Changers, skierowanej do osób z problemami skórnymi na całym świecie, w której marka by jak najlepiej dotrzeć do społecznej świadomości oddaje w niej głos swoim konsumentom zmagającymi się z problemami skórnymi. Media na potrzeby kampanii planuje i kupuje Wavemaker (agencja mediowa GroupM). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja McCann, za obszar influencerski agencje 2 koma7 i LoveBrands Group. Działania potrwają do końca lutego i obejmuje przede wszystkim digital, w tym Facebook, Instagram TikTok czy Youtube, jak również VOD TVN Player.

 

Wyjątkowy mural

Uzupełnieniem działań digital jest niestandardowy mural przygotowany na jednym z budynków warszawskiej Politechniki, zaprojektowany przez Anię Augustynowicz, artystkę znaną w mediach społecznościowych jako @augustynkaa. Mural przedstawia bohaterów kampanii, Skin Life-Changerów: Olę, Adę, Michała, Filipa, Martynę i Wiktorię. Jego celem jest budowanie poczucia społeczności (grupy ludzi), która dzieli się swoimi historiami z innymi, żeby ich zainspirować, wesprzeć, pokazać, że w walce z problemami skóry nie są sami. Dlatego na muralu pokazane są autentyczne postaci bohaterów akcji, podpisane imieniem i hasło „dołącz do nas!”, jako zachęta by stać się częścią community Skin Life-Changerów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama