Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Zielona reklama

© AMS

Firma Lenovo Polska we współpracy z AMS rozpoczęła kampanię promocyjną, której celem jest zwrócenie większej uwagi na ekologiczne podejście w korzystaniu z komputerów przenośnych. W ramach akcji na terenie Warszawy powstało jedenaście nowych Eko wiat, na których mieszkańcy miasta mogą oglądać laptopy firmy Lenovo z serii ThinkPad - X1 Nano oraz X1 Carbon, wyposażone w usługę równoważącą emisję CO2 do atmosfery. To kolejny krok Lenovo w dążeniu do zapewnienia kompensacji wpływu działalności na planetę dzięki promowanej przez markę usłudze CO2 Offset, w ramach której klient otrzymuje gwarancję kompensacji emisji CO2 opartej na obliczeniu wagi faktycznej emisji dwutlenku węgla przez urządzenie do atmosfery. Producent skorzystał z możliwości przeprowadzenia kampanii na stworzonych wspólnie z AMS wiatach pokrytych zielonym dachem, które redukują CO2, magazynują wodę deszczową w zabetonowanym środowisku miast, obniżają temperaturę pod wiatą w upalne dni i są przyjazne dla ptaków. Ponadto plakaty umieszczone na nośnikach Premium Citylight AMS biorących udział w kampanii, zostały wydrukowane na papierze G-print. Jest to papier wyprodukowany w pełni z naturalnych składników, poddawany w 100% recyklingowi, a proces jego powstawania jest neutralny pod względem emisji CO2.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama