Kreatywność numerem jeden

© Craig McDean, Vogue UK

Wydawca magazynu „Vogue” - Condé Nast - podjął decyzję o poświęceniu wszystkich 27. edycji magazynu w marcu jednemu tematowi przewodniemu, jakim będzie kreatywność. To już drugie wydanie - po wrześniowym „Hope” - kiedy wszystkie edycje zjednoczą się pod jednym hasłem. Jak zapowiada Anna Wintour, nadzorująca wszystkie wydania „Vogue” na świecie, na łamy marcowych numerów trafią „największe nazwiska z branży modowej” i „najjaśniejsze młode gwiazdy mody, muzyki, sztuki i filmu”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama