Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Kreatywność numerem jeden

© Craig McDean, Vogue UK

Wydawca magazynu „Vogue” - Condé Nast - podjął decyzję o poświęceniu wszystkich 27. edycji magazynu w marcu jednemu tematowi przewodniemu, jakim będzie kreatywność. To już drugie wydanie - po wrześniowym „Hope” - kiedy wszystkie edycje zjednoczą się pod jednym hasłem. Jak zapowiada Anna Wintour, nadzorująca wszystkie wydania „Vogue” na świecie, na łamy marcowych numerów trafią „największe nazwiska z branży modowej” i „najjaśniejsze młode gwiazdy mody, muzyki, sztuki i filmu”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama