Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

W grupie siła!

Niedawno pisaliśmy o nowej kampanii twórców aplikacji Too Good To Go przeciwko marnotrawieniu żywności pod hasłem „⅓ się marnuje. Uratuj ją!”. Do akcji włączyły się inne marki, takie jak PizzaHut, Carrefour, BP, Makro, North Fish i wiele innych, zasłaniając w mediach społecznościowych ⅓ własnego logo. Akcję wzmocniło dodatkowo ustanowienie przez ONZ dzień 29 września Dniem Walki z Marnowaniem Jedzenia. Według organizatorów kampanii, nic nie działa na naszą percepcję tak, jak zobrazowanie tego o czym się mówi. W ten sposób mają nadzieje na zwiększenie świadomości konsumentów wierząc, że coraz więcej z nich włączy się w ruch „zero food waste”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama