Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

W grupie siła!

Niedawno pisaliśmy o nowej kampanii twórców aplikacji Too Good To Go przeciwko marnotrawieniu żywności pod hasłem „⅓ się marnuje. Uratuj ją!”. Do akcji włączyły się inne marki, takie jak PizzaHut, Carrefour, BP, Makro, North Fish i wiele innych, zasłaniając w mediach społecznościowych ⅓ własnego logo. Akcję wzmocniło dodatkowo ustanowienie przez ONZ dzień 29 września Dniem Walki z Marnowaniem Jedzenia. Według organizatorów kampanii, nic nie działa na naszą percepcję tak, jak zobrazowanie tego o czym się mówi. W ten sposób mają nadzieje na zwiększenie świadomości konsumentów wierząc, że coraz więcej z nich włączy się w ruch „zero food waste”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama