W grupie siła!

Niedawno pisaliśmy o nowej kampanii twórców aplikacji Too Good To Go przeciwko marnotrawieniu żywności pod hasłem „⅓ się marnuje. Uratuj ją!”. Do akcji włączyły się inne marki, takie jak PizzaHut, Carrefour, BP, Makro, North Fish i wiele innych, zasłaniając w mediach społecznościowych ⅓ własnego logo. Akcję wzmocniło dodatkowo ustanowienie przez ONZ dzień 29 września Dniem Walki z Marnowaniem Jedzenia. Według organizatorów kampanii, nic nie działa na naszą percepcję tak, jak zobrazowanie tego o czym się mówi. W ten sposób mają nadzieje na zwiększenie świadomości konsumentów wierząc, że coraz więcej z nich włączy się w ruch „zero food waste”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama