Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Aldi ma to coś!

© Aldi

Sieć sklepów Aldi wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Aldi ma to coś”. Celem akcji jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się „coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję”. Podczas kampanii wykorzystanych zostanie ponad 2000 nośników, które pojawią się w 96 miastach w Polsce, a reklama sieci będzie widoczna na autobusach w wybranych miastach oraz na wyświetlaczach bankomatów, DOOH (Digital out of Home) w metrze i na dworcach w dużych miastach oraz w internecie i telewizji. Kampania rozpoczęła się 8 listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat i iProspect.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama