Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Aldi ma to coś!

© Aldi

Sieć sklepów Aldi wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Aldi ma to coś”. Celem akcji jest umocnienie wizerunku sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się „coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję”. Podczas kampanii wykorzystanych zostanie ponad 2000 nośników, które pojawią się w 96 miastach w Polsce, a reklama sieci będzie widoczna na autobusach w wybranych miastach oraz na wyświetlaczach bankomatów, DOOH (Digital out of Home) w metrze i na dworcach w dużych miastach oraz w internecie i telewizji. Kampania rozpoczęła się 8 listopada. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada Opus B. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat i iProspect.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama