Cudze chwalicie, a siebie?. Mural Oranżady Helleny

Oranżada Hellena od 2023 roku prowadzi kampanię #hellendż, w której zachęca Polaków do wiary w siebie i dumy z własnych osiągnięć. W bieżącej odsłonie akcji afirmuje chwalenie się, jako pozytywny i potrzebny aspekt codzienności, niezbędny m.in. do osiągania życiowych sukcesów. Inspiruje, by stawiać przed sobą wyzwania i cieszyć się z realizacji nawet najmniejszych celów.

 

© Hellena

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił się oryginalny mural, który dzięki zastosowaniu farby fluo, zmienia swój przekaz w ciągu dnia. „Cudze chwalicie, a siebie?” to hasło widoczne za dnia. Wieczorem, dzięki zastosowaniu specjalnych farb, przekaz zmienia się w wezwanie „Chwalcie siebie!”.

Za strategię, kreację i egzekucję kampanii, w tym influencer marketing oraz zakup mediów, odpowiada agencja LoveBrands Group. Po stronie klienta projekt realizują Magdalena Koszela, Marketing Manager oraz Aleksandra Prusiewicz, Junior Brand Manager, a mural stworzyła firma Good Looking Studio.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty