AMS współpracuje z Broadsign. Dostęp do platformy SSP

© AMS

Grupa AMS podpisała umowę z Broadsign, jednym z największych graczy na rynku programatycznej reklamy cyfrowej. Dzięki tej współpracy cyfrowe inventory spółki będą dostępne za pośrednictwem platformy SSP (supply-side platform) od Broadsign.

 

Platforma umożliwia globalnym reklamodawcom dostęp do popularnych ekranów reklamowych w całej Polsce za pośrednictwem 35 platform DSP (omnichannel i OOH) które są zintegrowane z systemem Broadsign, w tym Google Display&Video 360 oraz Adform. „Rozszerzenie dostępu do oferty Digital OOH w skali globalnej jest kluczowe dla rozwoju całej branży OOH. Cieszymy się, że możemy współpracować z Grupą AMS. To ważne partnerstwo, ponieważ umożliwia międzynarodowym nabywcom mediów Digital OOH i omnichannel dostęp do polskiej oferty premium. Nasze rozwiązanie usprawni planowanie i realizację kampanii, oferując powierzchnie reklamowe AMS na najpopularniejszych platformach DSP” powiedział Jan Reiners, sales executive w Broadsign. Integracja systemów AMS z platformą sprzedażową Broadsign daje reklamodawcom bezpośredni dostęp do powierzchni reklamowych. Dzięki temu mogą samodzielnie zarządzać kampaniami, a wystawianie zamówień, umów i faktur jest zautomatyzowane. „Jesteśmy w momencie kluczowej dla klientów zmiany. Świat programatyczny, który od dawna cieszył się popularnością w reklamie online, przenika teraz do radia, telewizji i reklamy zewnętrznej. Naszym celem jest zapewnienie reklamodawcom dostępu do nowoczesnych rozwiązań umożliwiających łatwy zakup cyfrowej reklamy OOH, a umowa z Broadsign pomoże nam zrealizować tę misję” podkreślił Marek Kuzaka, prezes AMS.

Pierwsze kampanie mają zostać zrealizowane już na przełomie marca i kwietnia.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama