Stop and wash

 

Producent rozwiązań reklamowych Kento uzupełnił swoją ofertę artykułów mobilnej ochrony antywirusowej o automatyczne podajniki płynu dezynfekcyjnego. Produkty są opracowywane dla zapewnienia najwyższej dbałości o higienę w biurach, targach, konferencjach i innych pomieszczeniach użyteczności publicznej. Systemy słupków odgradzających wzbogaconych o podajniki dostępne są w trzech wariantach: słupek Stop&Wash z sensorem w kolorze czarnym, Stop&Wash 2.0 Band w kolorze srebrnym lub czarnym, wyposażony w specjalną samozwijalną taśmę do wydzielania przestrzeni oraz słupek Stop&Wash 2.0 w kolorze srebrnym lub czarnym. Oprócz tego, firma oferuje całą gamę ekranów ochronnych, naklejek organizacyjnych i standów informacyjnych. Nowością jest także stelaż My space - hands free, ułatwiający utrzymanie dystansu społecznego poprzez zamontowanie parasola z przezroczystą folią. Dla jego użytkowania niezbędny jest jednak dystans do samego siebie i bezwietrzna pogoda.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama