Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Pokazać swoje możliwości

Woda mineralna Borjomi wkracza na rynek z nową etykietą. Będzie można ją zobaczyć nie tylko na półkach, ale również na warszawskim muralu. Producent wody mineralnej Premium Borjomi nie przestaje zaskakiwać konsumentów. Tylko w tym roku marka nagrała spot wizerunkowy w Warszawie, zorganizowała konkurs „Miasto z charakterem”, a także podjęła współpracę ze znanymi influencerami. Teraz pora na nowy design butelki! Borjomi w nowej odsłonie pojawi się na półkach jesienią. Agencja Kreatik stworzyła projekt graficzny muralu, który na początku miesiąca, we współpracy z Good Looking Studio, powstał przy ul. Francuskiej w Warszawie. Na muralu można obejrzeć butelkę w całej okazałości. Na muralu zaprezentowano nowoczesny i dynamiczny wizerunek, który koresponduje z głównym przekazem marki – „Masz charakter”. Skatepark posłużył za idealne tło do podkreślenia miejskiego charakteru muralu. Nowa etykieta charakteryzuje się nowoczesną stylistyką, odświeżeniem logo oraz dodaniem kodu QR. Zmieniła się również nakrętka, która cała jest w kolorze gruzińskiej zieleni. Za realizację działań w internecie, social media, PR oraz produkcję video i organizację konkursu odpowiedzialna jest agencja Kreatik. Jak widać, dobre zaprezentowanie nowego wizerunku marki czy też jego ukształtowanie wymaga wielu zintegrowanych działań. Mural jest doskonałym sposobem na wpisanie się w pamięć potencjalnych konsumentów, którzy chętnie korzystają z nowych, atrakcyjnych produktów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama