Kampania gotowych zup. JemyJemy

 

Do końca listopada bieżącego roku potrwa zorganizowana kampania reklamowa zup gotowych JemyJemy. Marka pojawiła się stosunkowo niedawno na rynku, a szybko stała się liderem w swojej kategorii. Aktualnie to jedna z najczęściej wybieranych marek na rynku. JemyJemy to aktualny numer jeden w kategorii zup ambientowych z udziałami w rynku na poziomie 44,1 procent. Asortyment obejmuje 19 produktów w trzech liniach: zupy tradycyjne, zupy świata oraz zupy kremy. Na sukces marki wpływa to, że zupy gotowe są odpowiedzią na potrzeby i styl życia współczesnego konsumenta. W ramach kampanii zaplanowano emisje spotów sponsorskich w telewizji, komunikację w mediach społecznościowych, prasie kobiecej i codziennej. Kreacje do kampanii przygotowała agencja 21gram. Zakup jak i zarządzanie odpowiednimi narzędziami i mediami powierzono Value Media, a komunikację PR marki prowadzi Kolterman Media Communications.


 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty