Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Kampania gotowych zup. JemyJemy

 

Do końca listopada bieżącego roku potrwa zorganizowana kampania reklamowa zup gotowych JemyJemy. Marka pojawiła się stosunkowo niedawno na rynku, a szybko stała się liderem w swojej kategorii. Aktualnie to jedna z najczęściej wybieranych marek na rynku. JemyJemy to aktualny numer jeden w kategorii zup ambientowych z udziałami w rynku na poziomie 44,1 procent. Asortyment obejmuje 19 produktów w trzech liniach: zupy tradycyjne, zupy świata oraz zupy kremy. Na sukces marki wpływa to, że zupy gotowe są odpowiedzią na potrzeby i styl życia współczesnego konsumenta. W ramach kampanii zaplanowano emisje spotów sponsorskich w telewizji, komunikację w mediach społecznościowych, prasie kobiecej i codziennej. Kreacje do kampanii przygotowała agencja 21gram. Zakup jak i zarządzanie odpowiednimi narzędziami i mediami powierzono Value Media, a komunikację PR marki prowadzi Kolterman Media Communications.


 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama