Materiały Drytac na drupie. Sprawdzone podłoża

© Drytac

© Dryta

Z materiałów firmy Drytac korzystać będzie kilku wystawców na targach drupa. Odwiedzający będą mogli z bliska zapoznać się z popularnymi na rynku materiałami Drytac podczas pokazów specjalnych, czy bieżącej pracy urządzeń na stoiskach. Firmowi specjaliści będą również dostępni w przypadku pytań i rekomendacji produktów.


Firma HP, która będzie miała kilka stoisk na wydarzeniu, wykorzysta materiały Drytac na swoich maszynach drukujących HP Latex 800W i HP Latex 2700W. Wykorzystanymi podczas demonstracji pracy maszyn materiałami będą SpotOn SynTac, polipropylenowy nośnik do grafiki ściennej i podłogowej, Paper Fleece, rozwiązanie do okładzin ściennych oraz materiały z kolekcji folii ViziPrint, odpowiednie do produkcji wysokiej jakości naklejek, oznakowań i reklam na witrynach sklepowych. Z kolei firma Mutoh będzie używać różnych materiałów Drytac w demonstracjach na żywo, które będą odbywać się przez cały czas trwania targów. Produktami, z których korzystać będzie firma obejmują takie materiały jak Polar PET 170, poliestrową podłogową i ścienną folię graficzną, Polar Chrome srebrną satynową odblaskową folię PET, ReTac ChalkMate kredową folię PVC i ViziPrint Impress Clear optycznie przezroczystą folię PET. Fujifilm przeprowadzi demonstracje na żywo z dwoma materiałami Drytac. Odwiedzający będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o wiodącej wydajności białego polimerowego samoprzylepnego winylu Polar Grip i lnianej wersji wytłaczanej folii ściennej Drytac ReTac Textures. Ponadto firma Epson będzie używać folii Polar PET 170 w ramach demonstracji swoich produktów. Producent maszyn wykorzysta białą, przyjmującą atrament folię PET z teksturowanym, matowym wykończeniem Drytac Polar PET 170, która doskonale nadaje się do produkcji oznaczeń, promocji detalicznych, reklam POS i naklejek.

"Drupa to najważniejsze globalne wydarzenie dla branży poligraficznej i cieszymy się, że ci główni producenci zdecydowali się wykorzystać produkty Drytac do zademonstrowania swojego sprzętu odwiedzającym z całego świata. Z niecierpliwością czekamy na informacje zwrotne od naszych partnerów na temat tego, jak wiodące produkty Drytac są odbierane przez tę globalną publiczność" powiedział Hayden Kelley, dyrektor generalny Drytac.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama