Prawdziwe historie z Otomoto. Sentymentalna kampania

Najnowsza odsłona kampanii Otomoto Prawdziwe Historie przekonuje, że samochód to coś więcej niż tylko środek transportu. W urokliwej historii wnuczki, która odkupiła od swojego dziadka Wartburga za symboliczne ciasto, twórcy przekonują, że za każdym samochodem stoi historia pełna emocji i nie dających się zapomnieć wspomnień.
 

© Otomot

Pierwsza część kampanii doczekała się 13 mln odsłon oraz 2,8 mln obejrzeń na platformie YouTube. Ten sukces skłonił do stworzenia kolejnej odsłony Prawdziwych Historii, tym razem w kampanii 360 stopni. Obejmuje ona nie tylko social media, ale także telewizję, radio, oraz reklamy w przestrzeni publicznej. Twórcy kampanii mają nadzieję, że historia wnuczki, dziadków i łączącego ich Wartburga zagości w świadomości Polaków i przywoła ich wspomnienia związane z pierwszymi samochodami w ich rodzinach. Opracowaniem koncepcji kreatywnej, koordynacją działań i produkcją spotu zajęła się agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś. Za zakup mediów w kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare. Kampanie oparte na spotach z serii „Prawdziwe historie” zostały wyróżnione w konkursach Złote Spinacze, Kreatura i Golden Arrows.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty