Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Samsung i Golden State Warriors

Samsung Electronics America wsparł zespół NBA Golden State Warriors w zakresie rewitalizacji obiektów sportowych. Najnowsza arena klubu koszykarskiego, Chase Center, jest światowej klasy obiektem, oferującym niesamowite wrażenia dla fanów, na którym zainstalowano ponad 64 wyświetlacze wideo Led, w tym największy wyświetlacz wideo z zawieszeniem centralnym w NBA. Samsung dąży do zmiany sposobu, w jaki fani doświadczają wydarzeń na żywo poprzez technologię. Projekt tej wielkości i zakresu nie powstaje, co jasne, z dnia na dzień. Wiele lat zajęło planowanie tego, by struktura zawieszenia centralnego i wyświetlacze wideo Led spełniały wszystkie wymagania dotyczące ciężaru i konstrukcji. Technologie Samsung Led, od oszałamiających zewnętrznych wyświetlaczy wideo Led, po masywne zawieszenie centralne, prezentują realistyczny obraz. Nowy główny panel wideo z zawieszeniem centralnym ma ponad 900 m2, co czyni go największym systemem wyświetlaczy wideo Led zainstalowanym na arenie sportowej. Zbudowany jest on z 15 wyświetlaczy, gromadząc łącznie ponad 26,3 miliona pojedynczych diod Led. Zapewnia on fanom wszystko, czego potrzebują, aby śledzić grę, w tym rozszerzone statystyki, możliwość wyświetlania statystyk dla każdego gracza w zespole jednocześnie, zdjęcia w czasie rzeczywistym i wiele więcej. Samsung i Warriors wyszli także poza arenę, aby zainstalować pierwszy w historii wyświetlacz Led w San Francisco. Przymocowany został do zewnętrznej ściany zachodniego wejścia do Chase Center. Najwyższa jakość obrazu 10-calowego wyświetlacza Led firmy Samsung nie ma sobie równych. Wyświetlacze są zbudowane tak, aby wytrzymać jakiekolwiek warunki atmosferyczne.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama