Samsung i Golden State Warriors

Samsung Electronics America wsparł zespół NBA Golden State Warriors w zakresie rewitalizacji obiektów sportowych. Najnowsza arena klubu koszykarskiego, Chase Center, jest światowej klasy obiektem, oferującym niesamowite wrażenia dla fanów, na którym zainstalowano ponad 64 wyświetlacze wideo Led, w tym największy wyświetlacz wideo z zawieszeniem centralnym w NBA. Samsung dąży do zmiany sposobu, w jaki fani doświadczają wydarzeń na żywo poprzez technologię. Projekt tej wielkości i zakresu nie powstaje, co jasne, z dnia na dzień. Wiele lat zajęło planowanie tego, by struktura zawieszenia centralnego i wyświetlacze wideo Led spełniały wszystkie wymagania dotyczące ciężaru i konstrukcji. Technologie Samsung Led, od oszałamiających zewnętrznych wyświetlaczy wideo Led, po masywne zawieszenie centralne, prezentują realistyczny obraz. Nowy główny panel wideo z zawieszeniem centralnym ma ponad 900 m2, co czyni go największym systemem wyświetlaczy wideo Led zainstalowanym na arenie sportowej. Zbudowany jest on z 15 wyświetlaczy, gromadząc łącznie ponad 26,3 miliona pojedynczych diod Led. Zapewnia on fanom wszystko, czego potrzebują, aby śledzić grę, w tym rozszerzone statystyki, możliwość wyświetlania statystyk dla każdego gracza w zespole jednocześnie, zdjęcia w czasie rzeczywistym i wiele więcej. Samsung i Warriors wyszli także poza arenę, aby zainstalować pierwszy w historii wyświetlacz Led w San Francisco. Przymocowany został do zewnętrznej ściany zachodniego wejścia do Chase Center. Najwyższa jakość obrazu 10-calowego wyświetlacza Led firmy Samsung nie ma sobie równych. Wyświetlacze są zbudowane tak, aby wytrzymać jakiekolwiek warunki atmosferyczne.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama