Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Viscom Italia Hyper Reality

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Organizatorzy targów Viscom zapraszają na wirtualne targi poświęcone branżykomunikacji wizualnej, które odbędą się na żywo 17 i 18 listopada 2020 roku.

Wydarzenie będzie pełne rozmów, webinariów i specjalnych spotkań pełnych inspiracji i pomysłów związanych właśnie z komunikacją wizualną. Interaktywny format, łączący kreatywność i biznes, zapewni wszystkim zainteresowanym przestrzeń do spotkań i wymiany poglądów z liderami i ekspertami branży.

Platforma online umożliwia uczestnictwo z każdego miejsca na świecie za pomocą komputera, tabletu lub smartfona. Każdy zainteresowany będzie miał możliwość wyszukiwania i oglądania wystawców w ich wirtualnych salonach, kontaktować się z nimi za pośrednictwem czatu lub umówić się na indywidualne spotkania. Ulubione rozwiązania będzie można zapisywać, otrzymując w ten sposób rekomendacje dotyczące innych podobnych marek dzięki innowacyjnej usłudze kojarzeń, która pozwoli w pełni korzystać z możliwości wydarzenia i nawiązywania kontaktów biznesowych.

Wstęp do wydarzenia jest bezpłatny.

 

Rejestracja odbywa się na stronie www.hyperreality.viscomitalia.it.

REJESTRACJA I UDZIAŁ W TARGACH JEST BEZPŁATNY

 

o       Po zarejestrowaniu otrzymają Państwo zwrotną wiadomości e-mail (proszę również sprawdzić swój folder ze spamem)

o       Każdy uczestnik będzie mógł zalogować się na platformie i odkrywać świat hiper rzeczywistości razem z Viscom!

 

Wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pod adresem viscomitalia@reedexpo.it

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama