Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Szyldy mają znaczenie

Szyldy w polskich miastach nie zawsze wyglądają imponująco i często potrzebują odmiany. Inicjatywa Dobry Znak i Stowarzyszenie Traffic Design dbają o piękny wygląd polskich miast. Dzięki nim kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. Tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta, takie jak m.in. Sosnowiec, Inowrocław czy Zakopane, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów. Jednym z celów akcji była poprawa jakości przestrzeni publicznej i wymiana krzykliwych, niezaprojektowanych szyldów na takie, które współgrają z architekturą i działają na korzyść nie tylko przedsiębiorców, ale wszystkich użytkowników miasta. W Elblągu zaprezentowano sześć projektów. Do re:designu zakwalifikowały się między innymi zakład czyszczenia pierza, sklep wędkarski, sklep spożywczy, oraz serwis urządzeń gazowych. Wśród projektantów znaleźli się Eugenia Tynna, Paweł Ryżko, Grupa Projektor. Warto dodać, że choć tegoroczne glosowanie mamy już za sobą, akcja Dobry Znak trwa nadal. Mali przedsiębiorcy z całej Polski mogą korzystać z platformy dobryznak.org, na której znajdą między innymi bazę profesjonalnych projektantów oraz wytwórców szyldów, wraz z bezpośrednim kontaktem do nich. Może to ułatwić właścicielom przeprowadzenie metamorfozy w swoim sklepie lub lokalu usługowym. Na stronie można także znaleźć dział z poradami ogólnymi, dotyczącymi marketingowego wsparcia biznesu. Nad zawartością merytoryczną projektu czuwa stowarzyszenie Traffic Design, które na swoim koncie ma kompleksowe realizacje estetyzacyjne w Trójmieście, Warszawie oraz w mniejszych miastach. Od strony kreatywnej za kampanię odpowiada McCann Worldgroup w Polsce.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama