Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Złap za Tyskie i kibicuj

© Kompania Piwowarska

Marka Tyskie postanowiła poprosić kibiców Irlandii o wsparcie. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem „Grab a Tyskie beer and help us cheer!” („Złap za Tyskie i pomóż nam kibicować”) zachęca Irlandczyków do „przejścia na Ty” i dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku Irish Daily Mirror. „Drodzy Irlandczycy, Słowacja wyeliminowała was z turnieju, ale nie wyobrażamy sobie rozgrywek bez was. Wasza pasja i śpiew nie mogą się zmarnować. Dopingujcie Polskę w meczu ze Słowacją. Polacy” takim apelem opublikowanym wraz z reklamą piwa w największym Irlandzkim dzienniku marka Tyskie zachęca irlandczyków do kibicowania reprezentacji Polski w meczu ze Słowacją. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Gong, działaniami PR w Polsce i Europie zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zakupem mediów dom mediowy Zenith.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama