Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Złap za Tyskie i kibicuj

© Kompania Piwowarska

Marka Tyskie postanowiła poprosić kibiców Irlandii o wsparcie. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem „Grab a Tyskie beer and help us cheer!” („Złap za Tyskie i pomóż nam kibicować”) zachęca Irlandczyków do „przejścia na Ty” i dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku Irish Daily Mirror. „Drodzy Irlandczycy, Słowacja wyeliminowała was z turnieju, ale nie wyobrażamy sobie rozgrywek bez was. Wasza pasja i śpiew nie mogą się zmarnować. Dopingujcie Polskę w meczu ze Słowacją. Polacy” takim apelem opublikowanym wraz z reklamą piwa w największym Irlandzkim dzienniku marka Tyskie zachęca irlandczyków do kibicowania reprezentacji Polski w meczu ze Słowacją. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Gong, działaniami PR w Polsce i Europie zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zakupem mediów dom mediowy Zenith.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama