Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Złap za Tyskie i kibicuj

© Kompania Piwowarska

Marka Tyskie postanowiła poprosić kibiców Irlandii o wsparcie. W dzienniku Irish Daily Star ukazał się apel, w którym marka pod hasłem „Grab a Tyskie beer and help us cheer!” („Złap za Tyskie i pomóż nam kibicować”) zachęca Irlandczyków do „przejścia na Ty” i dopingowania biało-czerwonych. Taka sama reklama ukazała się również w dzienniku Irish Daily Mirror. „Drodzy Irlandczycy, Słowacja wyeliminowała was z turnieju, ale nie wyobrażamy sobie rozgrywek bez was. Wasza pasja i śpiew nie mogą się zmarnować. Dopingujcie Polskę w meczu ze Słowacją. Polacy” takim apelem opublikowanym wraz z reklamą piwa w największym Irlandzkim dzienniku marka Tyskie zachęca irlandczyków do kibicowania reprezentacji Polski w meczu ze Słowacją. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Gong, działaniami PR w Polsce i Europie zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zakupem mediów dom mediowy Zenith.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama