Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Z nowym logo

Z okazji obchodzenia swojego 20-lecia sieć sklepów Groszek zyskała nowy image. Odświeżony wygląd sklepu obejmie nowy logotyp, identyfikację wizualną, a nawet nową aranżację wnętrza. Podążając za trendami, sklepy uruchomiły także własną aplikację i system „Groszek POS” dla franczyznobiorców, który umożliwia tworzenie spersonalizowanych promocji. Nowy logotyp z charakterystyczną czerwoną kropką, która wcześniej stanowiła część nazwy sieci w logotypie, teraz znajduje się przed nią.

Sklepy nadal są zielono-żółto-czerwone, zmienia się natomiast oklejenie witryn i kasetony. Wnętrza wyposażone są w nowe regały z drewna buczynowego, z oznaczeniem regałów i stref promocji, co pozwoli w łatwy sposób znaleźć klientom poszukiwany produkt. Pojawi się również nowa aranżacja i dodatkowe oświetlenie specjalistycznych stoisk mięsnych, warzywnych i piekarniczych. Sieć zyskała także nowe hasło - „Groszek. Pełny zakupów. Pełny radości”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama