Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Z nowym logo

Z okazji obchodzenia swojego 20-lecia sieć sklepów Groszek zyskała nowy image. Odświeżony wygląd sklepu obejmie nowy logotyp, identyfikację wizualną, a nawet nową aranżację wnętrza. Podążając za trendami, sklepy uruchomiły także własną aplikację i system „Groszek POS” dla franczyznobiorców, który umożliwia tworzenie spersonalizowanych promocji. Nowy logotyp z charakterystyczną czerwoną kropką, która wcześniej stanowiła część nazwy sieci w logotypie, teraz znajduje się przed nią.

Sklepy nadal są zielono-żółto-czerwone, zmienia się natomiast oklejenie witryn i kasetony. Wnętrza wyposażone są w nowe regały z drewna buczynowego, z oznaczeniem regałów i stref promocji, co pozwoli w łatwy sposób znaleźć klientom poszukiwany produkt. Pojawi się również nowa aranżacja i dodatkowe oświetlenie specjalistycznych stoisk mięsnych, warzywnych i piekarniczych. Sieć zyskała także nowe hasło - „Groszek. Pełny zakupów. Pełny radości”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama