Lupin reklamuje Lupina

Na popularnej platformie Netflix pojawił się nowy serial „Lupin”, zainspirowany przygodami Arsène’a Lupin’a, fikcyjnej postaci z książki o dżentelmenie-włamywaczu. Główny bohater serialu, Assane Diop, obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie, która w przeszłości skrzywdziła jego ojca, wykorzystując popularne motywy znajdujące się w książce. Serialowi towarzyszyła niestandardowa kampania reklamowa, bowiem rozwieszaniem plakatów zajął się sam aktor grający rolę głównego bohatera - Omar Sy. Postanowił on wcielić się na jeden dzień w postać Assane’a Diop’a i incognito rozwieszać plakaty promujące serial w paryskim metrze. Cały przebieg niestandardowej akcji można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty