Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Lupin reklamuje Lupina

Na popularnej platformie Netflix pojawił się nowy serial „Lupin”, zainspirowany przygodami Arsène’a Lupin’a, fikcyjnej postaci z książki o dżentelmenie-włamywaczu. Główny bohater serialu, Assane Diop, obmyśla zemstę na zamożnej rodzinie, która w przeszłości skrzywdziła jego ojca, wykorzystując popularne motywy znajdujące się w książce. Serialowi towarzyszyła niestandardowa kampania reklamowa, bowiem rozwieszaniem plakatów zajął się sam aktor grający rolę głównego bohatera - Omar Sy. Postanowił on wcielić się na jeden dzień w postać Assane’a Diop’a i incognito rozwieszać plakaty promujące serial w paryskim metrze. Cały przebieg niestandardowej akcji można obejrzeć tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama