Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Promocja budżetu obywatelskiego. #CreativeOOH Warexpo w Warszawie

© Warexpo

Nowa kampania #CreativeOOH Warexpo dla Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu Warszawy to połączenie niestandardowej formy kampanii OOH z kampanią zasięgową zrealizowaną na nośnikach zewnętrznych. W ten sposób Stołeczny Ratusz zachęca mieszkańców Warszawy do głosowania w 10. edycji budżetu obywatelskiego.


Kampania zrealizowana przez Warexpo łączy niestandardowe wykorzystanie podświetlanych słupów w postaci instalacji przestrzennej z zasięgową ekspozycją plakatów na tradycyjnych nośnikach ulicznych. Dopełnieniem działań komunikacyjnych w przestrzeni miasta jest innowacyjne wykorzystanie sieci DOOH Warexpo, za pomocą której mieszkańcy dowiadują się, ile dni pozostało do końca głosowania. W części kampanii #CreativeOOH zastosowano formy przestrzenne i przekaz wizualny tożsamy z kreacją promującą budżet obywatelski Warszawy. W każdej z trzech lokalizacji można zobaczyć, że każdy ma wpływ na to, co może się wydarzyć w miejskiej przestrzeni. Zastosowane zostały różne ruchome elementy, które symbolicznie umieszczane są w tkance miejskiej. Nowoczesne podświetlane słupy reklamowe Warexpo z przestrzenną kampanią zlokalizowane są pod Pałacem Kultury i Nauki, przy wejściu do Muzeum Techniki oraz przy wyjściu ze stacji metra Centrum, naprzeciwko Rotundy.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama