Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Backlight w stylu eko

© AMS

Do portfolio prośrodowiskowych rozwiązań oferowanych przez AMS dołączył Eko Backlight. Nowa oferta składa się z energooszczędnego oświetlenia LED i ekologicznego druku materiałów reklamowych i umożliwia jednocześnie zmniejszenie smogu świetlnego poprzez możliwość wyłączania reklam w późnych godzinach nocnych. AMS jako jedyna firma reklamy OOH na polskim rynku posiada w swojej ofercie system inteligentnych backlightów, sterowanych on-line. Dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy, co pozwoli w skali roku ograniczyć emisję dwutlenku węgla o ok. 684 tony, zaś emisję pyłów nawet o 6 ton. Ponadto kampania Eko Backlight drukowana jest na podlegającym recyklingowi materiale z użyciem farb lateksowych, które nie wpływają negatywnie na późniejszy recykling. Dodatkowo od stycznia 2021 roku firma uzyskła certyfikat Eko Biznes potwierdzający, że zakupiona od Tauron energia pochodzi z niskoemisyjnych źródeł.

Na ofertę Eko składają się ponadto: system wiat z dachami rozchodnikowymi w czterech miastach, eko-słupy - największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną oraz Busback - miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej. AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu Eko Inicjatywa AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama