Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Backlight w stylu eko

© AMS

Do portfolio prośrodowiskowych rozwiązań oferowanych przez AMS dołączył Eko Backlight. Nowa oferta składa się z energooszczędnego oświetlenia LED i ekologicznego druku materiałów reklamowych i umożliwia jednocześnie zmniejszenie smogu świetlnego poprzez możliwość wyłączania reklam w późnych godzinach nocnych. AMS jako jedyna firma reklamy OOH na polskim rynku posiada w swojej ofercie system inteligentnych backlightów, sterowanych on-line. Dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy, co pozwoli w skali roku ograniczyć emisję dwutlenku węgla o ok. 684 tony, zaś emisję pyłów nawet o 6 ton. Ponadto kampania Eko Backlight drukowana jest na podlegającym recyklingowi materiale z użyciem farb lateksowych, które nie wpływają negatywnie na późniejszy recykling. Dodatkowo od stycznia 2021 roku firma uzyskła certyfikat Eko Biznes potwierdzający, że zakupiona od Tauron energia pochodzi z niskoemisyjnych źródeł.

Na ofertę Eko składają się ponadto: system wiat z dachami rozchodnikowymi w czterech miastach, eko-słupy - największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną oraz Busback - miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej. AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu Eko Inicjatywa AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama