Rocznica epidemii

© Galeria Rusz

Galeria Rusz zaprezentowała nowe billboardy, które powstały z okazji pierwszej „rocznicy” pojawienia się epidemii koronawiusa w Polsce. Nowe prace pt. „Karma”, „Ślepi” i „Narzekam” odpowiadają nastrojom społecznym spowodowanym niekończącą się pandemią. Mając nadzieję, że sytuacja związana z niekończącym się lockdownem niedługo się poprawi,  Galeria zachęca do bycia otwartym na „jasne aspekty rzeczywistości”.

Billboardy można spotkać na ulicach Warszawy oraz w Toruniu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama