Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Reklama za złotówkę

Samorząd Warszawy oferuje firmom poszkodowanym na skutek pandemii wykupienie reklam w tramwajach za symboliczną złotówkę. Przedsiębiorcy mogą teraz reklamować swoje produkty i usługi  w tramwajach płacąc jedynie złotówkę za dobę. Reklamy będą wyświetlane na znajdujących się w warszawskich tramwajach wyświetlaczach LCD. Z oferty mogą skorzystać fundacje i stowarzyszenia, instytucje i placówki edukacyjne, podmioty prowadzące działalność kulturalną (wyłączając kina, teatry, opery i filharmonie) oraz osoby fizyczne, które prowadzą działalność artystyczną, rzemieślniczą lub usługową. Biorąc pod uwagę standardowe ceny takich usług, które przy trzech minutach emisji na 20 minutowej pętli wynoszą miesięcznie prawie 40 tysięcy złotych, można śmiało stwierdzić, że proponowana oferta jest dość atrakcyjna.

By zgłosić się do akcji, należy wysłać 15-sekundowy film promocyjny do 30 listopada. Jedna firma nie może się jednak reklamować dłużej niż 30 dni.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama