Kalendarium

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

2600 wysłanych zapytań

© Photogenica

Od początku roku ponad 2600 zapytań ofertowych zostało wysłanych do dostawców na platformie ESB. Ich wartość wyniosła ok. 6 750 000 złotych. System wiadomości pozwala na wysyłanie ich zarówno z poziomu wyników wyszukiwań korzystając z wyszukiwarki jak i inspiracji produktowych publikowanych na stronie głównej. Jak podkreśla firma, dostawcy codziennie dodają nowe produkty, które mogą stać się inspiracją do stworzenia czegoś unikalnego. Wystarczy wysłać zapytanie ofertowe w odpowiedzi na dany produkt. Zarejestrowanie agencji na platformie pozwala na jeszcze szybsze wyszukiwanie.

Platforma European Sellers&Buyers to darmowa wyszukiwarka i zapytarka skierowana dla agencji i pośredników poszukujących nowych dostawców produktów reklamowych. Odznacza się dynamicznym systemem wyszukiwań i stanowi źródło codziennych inspiracji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama