Łączy to, co ważne. Kampania T-Mobile

„Connecting your world” to nowe hasło Grupy Deutsche Telekom, do której należy T-Mobile Polska. Na polskim rynku slogan zostanie po raz pierwszy wykorzystany w kampanii Magenta Moments, nowego programu lojalnościowego operatora. Hasło odnosi się do globalnej perspektywy wszystkich spółek DT, podkreślając wartości, jakie niesie ze sobą marka – niezawodne łączenie ludzi i tego, co dla nich ważne, za pomocą nieograniczonych możliwości cyfrowego świata w nieustannie zmieniającym się świecie.

 

Magenta Moments jest integralną częścią międzynarodowej inicjatywy zaangażowania klientów w ramach strategii Deutsche Telekom. Program lojalnościowy oferuje klientom rabaty na oferty i usługi, począwszy od zniżek na seanse filmowe i jedzenie, po rabaty na ubrania czy podróże. Program działa zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami. Magenta Moments to pierwszy projekt marki, prezentujący nowe hasło „Connecting your world”. Program promują dwa spoty reklamowe, których motywem przewodnim jest rozwijający się magentowy dywan prowadzący klientów T-Mobile do miejsc w których mogą skorzystać z bonusów. Kampania prowadzona jest w telewizji, internecie, kinach i social mediach oraz przez działania media relations. 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama