Ku elektrycznej przyszłości

Koncern motoryzacyjny General Motors zmienia swoje logo wraz z nową kampanią pod hasłem „Everybody In”, zapowiadającą wprowadzenie pojazdów elektrycznych. Nowa identyfikacja wizualna ma być symbolem nowego rozdziału w historii koncernu, w której triumf będą wiodły właśnie samochody na prąd. Do 2025 roku firma zainwestuje w rozwój tej technologii 27 miliardów dolarów.

„W historii są chwile, gdy wszystko się zmienia. Kamienie milowe. Jednym z nich jest masowa adaptacja pojazdów z napędem elektrycznym. Dysponujemy możliwościami pozwalającymi spopularyzować auta elektryczne. Nowa tożsamość marki ma być tego środkiem i wyrazem” - skomentowała przemianę Deborah Wahl, dyrektor marketingu General Motors.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama