Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Ku elektrycznej przyszłości

Koncern motoryzacyjny General Motors zmienia swoje logo wraz z nową kampanią pod hasłem „Everybody In”, zapowiadającą wprowadzenie pojazdów elektrycznych. Nowa identyfikacja wizualna ma być symbolem nowego rozdziału w historii koncernu, w której triumf będą wiodły właśnie samochody na prąd. Do 2025 roku firma zainwestuje w rozwój tej technologii 27 miliardów dolarów.

„W historii są chwile, gdy wszystko się zmienia. Kamienie milowe. Jednym z nich jest masowa adaptacja pojazdów z napędem elektrycznym. Dysponujemy możliwościami pozwalającymi spopularyzować auta elektryczne. Nowa tożsamość marki ma być tego środkiem i wyrazem” - skomentowała przemianę Deborah Wahl, dyrektor marketingu General Motors.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama